Friday, August 10, 2012

MAD LADY - CUSTOMER REVIEW

O madlady som písala v predchádzajúcom článku, ale teraz to bude priamo zákaznícke review, keďže šortky už prišli :D


link na šortky: http://www.madlady.co.uk/clothes/bottoms/black-chiffon-shorts.html

ZĽAVA: našla som zľavu na 20%!!! do kolonky pre zľavové kupóny stačí napísať 20off



1. RÝCHLOSŤ POŠTY
Objednala som si ich v utorok, pol dňa na to mi prišlo, že už ich poslali a na druhý deň som ich mala. Musím sa opakovať: objednávať si niečo z UK je veľmi výhodné. A pritom to nebolo expresné poštovné!!!

2. AKO NA STRÁNKACH?!
Áno. Šortky sú presne také, aké som si ich predstavovala - sú verné vyobrazeniu na webstránkach.

3.VEĽKOSŤ
Na stránkach je napísané, že sú na veľkosť maximálne M. Je to pravda, ale majú v páse gumu, takže nejaké menšie L-ká by sa do nich ešte vošli (Ja nosím tričká S až M, nohavice a šortky M až L)

4. BALENIE

 Veľmi dobrý spôsob balenia. Nič sa neroztrhne a dá sa znova použiť. Plus má odo mňa aj tá nádherná ružová!!!

1 comment:

  1. Veľa kupónov zadarmo nájdete na https://zlavovykupon.net/

    ReplyDelete