Thursday, August 23, 2012

BATMAN, etsy, angína a hurááá už je skoro jeseň

Nie som "letný" človek. Jediné, čo mám na lete rada, sú dlhé letné noci, keď je tak príjemne teplo a človek sa môže prechádzať nocou skoro nerušene. Teda až na to, že ja mám radšej spoločnosť a bohužiaľ tu teraz nemám nikoho, kto by bol ochotný. No a tie olomoucké polozbúrané vily, čo vyzerajú ako vila Addamsových.... Tam by sa bývalo krásne :). O taký mesiac budú ešte krajšie, to príde jeseň; potrebujem dážď, melancholické farby a pochmúrne počasie okolo seba. Toto teplo už prestávam zvládať ;). A to som navyše musela moje štyri dni volna stráviť v posteli kvôli angíne. Argh...

Uplynulý týždeň som ale konečne videla posledný film z Nolanovej trilógie o Batmanovi (bola som asi posledný žijúci človek, čo zbožňuje Batmana a dostal sa do kina skoro až na konci augusta).

Moja spokojnosť ani nie je slovami opísateľná, len dodám, že som na tom bola v sobotu a v nedeľu som šla znova (tam sa mi tá angína pekne rozvinula, brutálna bolesť v krku počas celého filmu). Anne Hathaway skladám poklonu - neverila som, že to dokáže, ale som rada, že ma prekvapila a ...WOW. Ktovie, možno na Halloween (alebo na anglistický vianočný večierok) by niekto mohol ísť za Catwoman.... ;)









Och a zas som mala včera nutkanie nakupovať (to tá angína, tá mierna teplota. Nakupovanie je čisté zlo... ktoré si užívam hehe). Takže v nasledujúcich dňoch v mojej schránke:


http://www.etsy.com/shop/UpsideDownKisses 

http://www.etsy.com/shop/lankfordemporium

No comments:

Post a Comment