Thursday, September 6, 2012

I NOMMMED! ... japonštinársky úspech

Tak, kým čakám na FedEx dodávku a Black Milk poštu treba niečím zabiť čas .... BLOGGING!



Prevčerom som mala svoj posledný test vrámci magisterského prváku - japonštinárske JC8 .... a dala som ich! Očividne, zázraky sa občas dejú :D. Posledné dni boli pre mňa nakupovacio-oslavovacie a zároveň som začala konečne pociťovať jesennú nostalgiu a rozmýšlala som, či moje leto stálo zato, alebo nie.

Musím sa priznať, moje leto bolo awesome. A to aj napriek tomu, že skoro celý august som bola chorá - najprv chrípka, potom angína a dvakrát zápal očných spojiviek - občas som sa cítila ako bad luck Brian :D. Od júna som pracovala v hosteli a stretla snáď viac ľudí, než za celý život. No, nie presne ale určite som ich každý deň spoznávala viac, než obyčajne. Pár z nich sa nakoniec stalo mojimi kamarátmi a bavíme sa dodnes, niektorí sa dokonca vrátia za prácou naspäť do Olomouca.

Jedným z najväčších zážitkov bol pre mňa určite hokejový zápas - prvý v živote. Celé leto som vlastne robila niečo nové, dokonca som poprvýkrát pila burčák a mňam!!!!! Celý život som sa mu snažila vyhýbať, lebo mi pripomínal mestské trhy a miestnych opilcov, ktorí z neho zvracali za každým rohom. Jednoducho som si myslela, že burčák je rovnako nechutný :D.

Mno, škola začína 17.teho, tento týždeň sú v Olomouci ďalšie oslavy kultúry (Carmen na námestí naživo a zadarmo, sure I am going!!!!), v utorok do Lanškrouna na minivýlet, v sobotu kamarátkina svadba a potom to začína.

Oh, a tie nakúpy. Toto sú moje recent additions na jesenný/zimný look.

 Chanel, Rouge CoCo. Farbu som vyberala asi 45 minút :D

 trochu nápoveda k tomu, akej farby bude môj účes toto leto ....
 Black Milk Black Ribs Swimsuit 
 Boty z Deichmannu. Rozhodla som sa, že sa naučím poriadne chodiť na opätkoch. Tréning ...



No comments:

Post a Comment