Thursday, September 27, 2012

the End of the World




Takže, začala škola ... to musí byť skvelé, no nie?
Neviem, nával ľudí mi nerobí asi príliš dobre, hlavne nie nával tých, ktorí so mnou chodia na hodiny. Česť výnimkám, ale niektorí ... nechápem.

Príklad:
profesor: "Kto je, resp. bol, najznámejším spisovateľom hororovej literatúry približne v 30.rokoch 20 storočia?"

Priznám sa, tiež som blbá, že som nevedela odpoveď, ale odpovede: "Alfred Hitchcock!" "Stephen King" musel zo seba vidať niekto, koho rozmýšľanie ide naozaj mimo moje chápanie.


......
.......
........
Koniec sťažovania sa, naspäť k niečomu produktívnemu, ako historický vývoj angličtiny. V tam zase tápam trochu ja, aj keď nie som na tom až tak zle, keď sa porovnám s kolegyňami, ktoré sú autorkami vyššie zmienených odpovedí.



PS: dúfam, že prednášky o fantasy naplnia moje očakávania aspoň budúci týždeň. Ale je to moja vina, dnes som bola príliš ticho a nechala tie "žvásty" v tom, že dávajú zmysel. Ach, Veronika .... 

PS2: áno, moja nálada je dnes vynikajúca, asi ako nálada moriakov, ktorí sa ocitli na pekáči ....



No comments:

Post a Comment