Sunday, October 21, 2012

BLACK MILK CLOTHING

BLACK MILK CLOTHING

FACEBOOK: Česká fan stránka, ktorú som založila: http://www.facebook.com/groups/331845663572209/?fref=ts

Black Milk je nebezpečná záležitosť. Ceny sú celkom vysoké, človek si pomyslí, že je to príliš. A potom si kúpi jeden kúsok. A potom zistí, že kvalita odpovedá cene.

Všetko čo od Black Milk vlastním je z úplne iného materiálu, než sú legíny predávané u nás. Toto sú veci,  ktoré som si od nich (zatiaľ) kúpila ja:
Haunted House Leggins (75AUD)                         Black Ribs Swim (90AUD)




Napravo na obrázku sú plavky Sheriff, ale tie sa normálne nepredávajú. S legínami som už mala dve nehody, pri ktorých som si myslela, že sa mi určite museli natrhnúť/roztrhnúť. Raz sa mi o ne zadrhol roh plastovej zložky, ktorý mi bežne prederavuje tašky - čuduj sa svete, nič sa nestalo. Druhýkrát som si zase silno buchla nohu o krb, pričom som legíny hrubo potiahla po tehlách - ostala mi po tej nehode na nich len malá čiarka, čo ani nie je vidieť, len keď sa človek pozrie úplne, ÚPLNE zblízka. Iné legíny by už boli dávno zničené, a preto som rada, že tá cena, ktorú som za ne zaplatila je u Black Milk zárukou kvality.


Jediný čierny bod na zozname sú dane a clo. Z tohto dôvodu neodporúčam objednávať si veci v hodnote za viac ako 150 eur. Black Milk síce ponúka poštovné zadarmo, ak si kúpite veci nad 200 AUD, ale za dane a clo zaplatíte skoro polovicu toho (do hodnoty 150 - vrátane poštovného - sa platia iba dane, čo sa ešte dá). Najideálnejšie je poznať niekoho v Austrálií, na koho adresu si dáte veci od Black Milk poslať a on vám ich pošle naspäť normálnou poštou. Pre Českú Republiku Black Milk ponúka iba FedEx a tam vás "nehrozí", že by na vás colníci zabudli. Normálna pošta skoro vždy prekĺzne radarom, dokiaľ to nie je veľmi nápadný balík (ie. nevyzerá ako business balík a nie je príliš veľký).





1 comment:

  1. Ahoj,chcela by som sa opýtať koľko si cca platila za tie legíny dokopy aj z daňou a zo všetkým. Chcela by som si tiež niečo objednať. Ďakujem :)

    ReplyDelete