Tuesday, October 2, 2012

Fasssssshion a chorobaaa





Môje nové  šaty, ktoré som vyhrala od Westward Bound konečne dorazili a sú skveléééééé. Ach jaj, I am in loooove. A včera som sa dozvedela, že som vyhrala tretie miesto v giveaway Karolína Laskowska. Budú pasties alebo lace mask, ešte si musím vybrať, ale asi zvolím pasties .... :D. 

Dnes mi ešte prišla šála, ktorú som si pred týždňom objednala z etsy.com, konkrétne od http://www.etsy.com/people/edinburghvintage. Majiteľka do balíku okrem šatky pridala aj pohladnicu, nálepky a vizitku. Zbožňujem takýto customer service.




Tak a teraz na hroznejšiu nôtu. V pondelok do Olomouca dorazila grupa študentov z Frankfurtu s ktorými mám tento týždeň blokový seminár. Večer sa šlo na večeru, niečo sa popilo a ... v tom mi volá spolubývajúca, že sa predsalen nakazila tou črevnou chrípkov z hostela a už je jej zle. V tom prišlo zle aj mne, pretože som si uvedomila, že od rána sa tiež niecítim dobre a že ten alkohol ma tiež ovplyvňuje (napriek tomu, že som vlastne nepila skoro nič)  nejak viac. Hneď na to som sa vypravila domov a spravila som dobre - nočný maratón predchádzal dennému a nočnému :D Ale už je dobre, zajtra môžem do školy.

Oh, a moja manikúra na štýl Ironman:


Ach, tak sa teším na tie pasties a ešte na jeden kúsok, ktorý je zatiaľ PSST tajomstvom. Len dám hint: BM.



No comments:

Post a Comment